כניסה למשתמשים רשומים
אנא הזינו ערך לחיפוש
תאור מלא:
עבודתי מורכבת מהקניה של כלים חדשים טכנולוגיים, בדיקת הפונטציאל של שילובם בהוראה, חיבור בין הכלים לתכניות העבודה והלמידה בשטח, ליווי המורים בהתנסות בשימוש בכלים, בדיקה ומשוב של המורים על אופן שילוב הכלים והדרכה כיצד ניתן למקסם את השילוב לתועלת הלמידה הדיפרנציאלית והכללית בכיתה תוך יצירת חיבור משמעותי בין התוכן לכלי.
ניסיון בהדרכת צוותי חינוך:
הדרכה בבית ספר "שבילים"- גבעת זאב בתחום הטכנופדגוגיה
אני מאמינה:
אני מאמינה שחיבור משמעותי בין מדריך למודרך הכולל התייחסות מכבדת למגוון הצרכים שלו בד בבד עם חיבור לתכניות ההוראה\למידה וחיבור לצרכי הלומדים מזמן לי אפשרות להשפיע ולתת למודרכים כלים להתפתח ולפתח את תלמידיהם. אני מאמינה בהוראה רב תחומית ובמיצוי פוטנציאל של פעילות הנובע מבקיאותו של המדריך\מודרך בתכניות הלימודים ובכלים המזמנים את תהליכי הלמידה.