ענת טבק ברזילי

שילוב כלים דיגיטליים בחינוך המיוחד כהכנה לחיי עצמאות ושילוב בקהילה

תיאור מלא:

בעלת תואר שני בטכנולוגיות בחינוך, משתתפת לאורך השנים בהשתלמויות פיתוח מקצועי הנוגעות לפיתוח כלים טכנו פדגוגיים. עובדת עם תלמידים כבדי שמיעה וחרשים בעלי מורכבויות נוספות. מייסדת קבוצת הפייסבוק ״למידה בחרום בחינוך המיוחד״ אשר מונה היום קרוב ל 5000 מורים, אנשי מקצוע בתחום הפארא רפואי, מרצים ובעלי תפקידים במשרד החינוך המשתפים חומרי הוראה ולמידה חדשניים מבוססי טכנולוגיה. משמשת בתפקיד מדריכה טכנו פדגוגית עבור רכזי התקשוב בחינוך המיוחד בעיר תל אביב.

ניסיון בהדרכת צוותי חינוך:

ביה"ס "ניב" תל אביב 

אני מאמינה:

אני מאמינה בגישתו של קורצ'אק שגורס כי נקודת המוצא לחינוכו של הילד זו ההכרה שלו, הזכות שלו לכבוד ולאהבה. ממקום נוח ובטוח תצמח למידה. רצוי כי הלמידה תהיה מגובה תמיד בהתנסות, למידה משמעותית היא למידה מתוך חוויה. המהפכה הטכנולוגית הביאה איתה שינויים ותמורות שמגדירות מחדש את המושג ״חוויה״ והופכות אותה ללמידה מהנה מסוג שונה שתורמת רבות ונותנת מענה לקשיים מסוגים שונים, המאפשרים פיתוח, הקניית ידע חדש ולמידה משמעותית. 

מאפיינים

שלב חינוך
חטיבה עליונה
מחוז
תל אביב
סוג חינוך
מיוחד
דוא"ל
anattab@gmail.com, anattab@gmail.com
ישוב
תל אביב -יפו
ממליצים
ליהי גבע- מנהלת ביה״ס ״ניב לחרשים״
תואר אקדמי
MA
עבודה בסביבת ענן
Google Classroom, Moodle
מדרגים

מדרגים: 0 כוכבים מתוך 5

אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 17/01/2021
| כמות צפיות: 390
| מזהה קטלוג: 28140