כניסה למשתמשים רשומים
אנא הזינו ערך לחיפוש
תאור מלא:
בעלת תואר שני בתקשוב ולמידה. רכזת תקשוב ביסודי מזה 5 שנים ומדריכת תקשוב במחוז דרום. מחנכת ביסודי ומתמחה בהוראת השפה העברית ומדעים
ניסיון בהדרכת צוותי חינוך:
באר טוביה: שדות, רגבים, נופים, מבואות, יד חזון.אני מאמינה:
תהליכי הטמעת תקשוב בבתי ספר, בשילוב כלים דיגטליים בכל תחומי הדעת הכרחיים בימינו. תהליך ההטמעה צריך להיות מדורג ולהתבצע בתכנון מראש בשיתוף הנהלת בית הספר והצוות המוביל, ובהתאם לצורכי בית הספר. תהליך שמגיע מתוך צורך בשינוי, ובגיוס חיובי של המורים לתרום את חלקם ולהיתרם מהתהליך כולו יצליח ויקדם את כלל באי בית הספר.לשם כך יש לערוך מיפוי ידע של אנשי צוות ההוראה, על מנת להתאים את השינוי וההטמעה הנכונים ביותר עבור בית הספר. עקביות ותרגול לפני תחילת העבודה מול תלמידים והורים, יספקו לצוות בטחון וידע מספק לתחילת עבודה.טכנולוגיה בשירות הפדגוגיה אינה סיסמה. תלמידינו חייבים לרכוש כלים על מנת להפוך ללומדים עצמיים ולהתפתח בתחומים נוספים לצד התנהלות נאותה במרחב המרשתת, הכרת סימנים דיגיטליים מוסכמים, וביצוע "העברה" למרחבים וליישומים אחרים בחיים, פדגוגית, חברתית ורגשית