כניסה למשתמשים רשומים
אנא הזינו ערך לחיפוש
תיאור מלא: שמתי דגש על מודעות פדגוגית המתייחסות לשונות בין תלמידים, בין מורים ובין הורים וכן לאיכות ההוראה. באשר לפיתוח כישורים טכנו-פדגוגיים, התייחסתי לשונות בין התלמידים על מנת לספק הזדמנויות שוות ללמידה, הכלה לכישורם ולרמתם הלימודית של המורים ביחס להוראה מקוונת, תוך עידוד נוכחות קוגניטיבית, חברתית, ורגשית הן של התלמיד והן של המורה.
ניסיון בהדרכת צוותי חינוך:
בי"ס תלי מתמטי ירושלים, בי"ס באר ירושלים, בי"ס פסגת דוד ירושלים,
אני מאמין:
אני מאמין שהשימוש הכיתתי והבית ספרי בטכנולוגיה מאפשר לנו לקיים תהליכי למידה מגוונים יותר, בעלי מאפיינים שיתופיים, למידה עצמאית של התלמיד ופיתוחו האישי. למידה כזו היוצאת מגבולות הכיתה, מאפשרת ללומדים להתקדם בקצב שלהם ולפי מידת העניין האישית.