כניסה למשתמשים רשומים
אנא הזינו ערך לחיפוש
תאור מלא:
נסיון בהובלת תהליכים ארוכי טווח בתקשוב, גם בבתי ספר בהם המורים אינם טכנולוגיים כלל ואף מתנגדים.תפקידים בהם הובלתי תהליכים כוללים בין היתר: רכז תקשוב במרכז חינוך טכנולוגי, מדריך תקשוב במשרד החינוך, העברת השתלמויות והכשרת מרצים במחוז החרדי לתכנית התקשוב.
ניסיון בהדרכת צוותי חינוך:
מרכז חינוך טכנולוגי עתידך - ירושלים, תלמוד תורה מכמש - מעלה מכמש, ישבת קרלין - בני ברק, תלמוד תורה חב"ד - ביתר עילית.
אני מאמין:
כבוגר עולם הישיבות אני מאמין בשילוב במינון נכון של התקשוב, ככלי נוסף ומשמעותי בארגז הכלים של המורה. תקשוב בעיני הוא לא רק טכנולוגיה ומחשבים, אלא בעיקר דפוס חשיבה. הדרך לשינוי דפוס חשיבה צריכה לעבור בתהליך נכון ומושכל של צוותי ההוראה.