יהושע אדלשטיין

שימוש בכלים מתוקשבים בלימודי תושב"ע והוראה דיפרנציאלית.

תאור מלא: 

נסיון בהובלת תהליכים ארוכי טווח בתקשוב, גם בבתי ספר בהם המורים אינם טכנולוגיים כלל ואף מתנגדים.
תפקידים בהם הובלתי תהליכים כוללים בין היתר: רכז תקשוב במרכז חינוך טכנולוגי, מדריך תקשוב במשרד החינוך, העברת השתלמויות והכשרת מרצים במחוז החרדי לתכנית התקשוב.


נסיון בהדרכת חדרי מורים:

 מרכז חינוך טכנולוגי עתידך - ירושלים, תלמוד תורה מכמש - מעלה מכמש, ישבת קרלין - בני ברק, תלמוד תורה חב"ד - ביתר עילית.

אני מאמין:

כבוגר עולם הישיבות אני מאמין בשילוב במינון נכון של התקשוב, ככלי נוסף ומשמעותי בארגז הכלים של המורה. תקשוב בעיני הוא לא רק טכנולוגיה ומחשבים, אלא בעיקר דפוס חשיבה. הדרך לשינוי דפוס חשיבה צריכה לעבור בתהליך נכון ומושכל של צוותי ההוראה.

מאפיינים

מחוז
חרדי
שלב חינוך
חטיבת ביניים, חטיבה עליונה
סוג חינוך
רגיל
דוא"ל
info@edushtein.org.il
ישוב
ביתר עילית
ממליצים
ישראל פרידלנדר מנהל בית ספר עתידך, רותי פרץ מדריכה אחראית על התקשוב במחוז החרדי, אפרת צדוק סגנית מנהלת פסגה חרדי ירושלים, יונתן עוזרי מפקח חינוך טכנולוגי מחוז חרדי, אדיר ברטוב מדריך סביבות ענן מחוז חרדי
תואר אקדמי
MA
עבודה בסביבת ענן
מודל moodle, גוגל קלאסרום
ניסיון בתוכנות ניהול
משו"ב
מדרגים

מדרגים: 0 כוכבים מתוך 5

אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 24/05/2021
| כמות צפיות: 37
| מזהה קטלוג: 29073