טובה שמר פרי

התמחות באקטואליה, ביולוגיה, גלישה בטוחה, חקלאות, לימודי הסביבה, מדע וטכנולוגיה בחברה, מדעים, בהשתלמויות גנריות כמו אוריינות דיגיטלית , חלופות בהערכה, מורה יוזם ומורה חוקר. שלב חינוך: יסודי-חט"ב-חט"ע, MOOC
תאריך עדכון אחרון: 16/11/2017
כמות צפיות: 832

ניסיון בהדרכת חדרי מורים: בני ברק, זכרון יעקב , רמת גן, תל אביב, ירושלים, חיפה, חדרה
אני מאמין: "שילוב אוריינות דיגיטלית בתהליכי הלמידה השונים והמגוונים בהוראה מאפשר שימוש בשיטות עדכניות ומותאמות ללומד עצמאי לחלופות בהערכה, וללמידה שיתופית כאחד. ניתן לשלב בתהליכי הלמידה חומרים עדכניים בצורות היצג מגוונות, ולשלב שיטות מגוונות כמו למשל כיתה הפוכה, למידה באמצעות mooc, למידה שיתופית במרחבי הרשת מכל מקום (למורים ולתלמידים כאחד). המורה מעשיר את תפקידו ומשמש כמומחה וכמנחה בו זמנית. כל אלו יחד מאפשרים למידה משמעותית, חוויתית, יצירתית, מאתגרת, מצמיחה מהנה ומלהיבה אצל הלומדים"   

מאפייני פריט
מחוז מרכז
שלב חינוך יסודי, חטיבת ביניים, חטיבה עליונה
סוג חינוך רגיל
דוא"ל tovash@gmail.com
התמחות אקטואליה, ביולוגיה, גלישה בטוחה, חקלאות, לימודי הסביבה, מדע וטכנולוגיה בחברה, מדעים, בהשתלמויות גנריות כמו אוריינות דיגיטלית , חלופות בהערכה, מורה יוזם ומורה חוקר
ישוב הוד השרון
מודלים ומיומנויות הוראה למידה שיתופית, למידה משמעותית, טכנולוגיות למידה, פדגוגיה חדשנית, BYOD, Moodle, פיתוח שעורים מתוקשבים, אוריינות מחשב ומידע, למידה מבוססת פרוייקטים PBL, כלים שיתופיים בגוגל
ממליצים נועה באומן מנהלת יחידת ההתמקצעות באו"פ , עידית אבני, חנה מורג, יוליה יזגלרוב, נעמי שרוני, אתי רוזן , איריס דורון