אמתיאז פטום

התמחות-גלישה בטוחה, מדעי המחשב, שלב חינוך: יסודי-חט"ב
תאריך עדכון אחרון: 29/04/2018
כמות צפיות: 428

נסיון בהדרכת חדרי מורים: אלראזי באקה אלגרבייה, טמרה ד, חט"ב אלביאן, חט"ב אלפאראבי: טמרה, תיכון כאבול, יסודי ג כאבול, יסודי פסוטה, יסודי א נחף, יסודי אלסלאם מגדאלכרום, אלטור ירושלים ועוד.

"אני מאמין": "ההוראה היא אחריות מדרגה ראשונה." ו"בעידן הדיגיטלי חייב להיות מורה אוריין תקשוב." שני משפטים אלה הם עיקר ה"אני מאמין שלי" המתייחס להוראה בכלל ולהוראת מדעי מחשב והתקשוב בפרט. ומכאן:
1. מורה מורים אמור לסייע למשתלמים (המורים) בבניית הידע באמצעות הכוונה פעילה, מאתגרת, ומעוררת חשיבה. יתרה מזו היחס בין מורה מורים והמשתלמים (מורים) אמור להיות כבוד הדדי. ולסיכום, מאפייני מורה מורים יעיל הם: בעל ידע בתחום התמחותו; מעורר חשיבה ועניין בקרב הלומדים; מגלה כבוד ללומדים; ומציג את התכנים בבהירות.
2. אני רואה את המשתלמים (המורים) פועלים בתוך התרבות הדיגיטלית, הדינאמית, המציבה אתגרים לא קטנים בפניו כפרט ובפני המערכת בה הוא עובד ככלל. לכן, השאיפה שלי לא להסתפק בהכשרת מורה היודע להשתמש בטכנולוגיות העכשוויות הקיימות בבתי-הספר ובמערכת החינוך, אלא אף צריך לדאוג להכשירו לשימוש בטכנולוגיות קיימות, אולם חדשניות, שטרם שולבו במערך הלמידה וההוראה הבית-ספרי המצוי במערכת החינוך הישראלית. אותם טכנולוגיות חדשניות. מכאן, המשתלמים (המורים) חייבים להיות מצויים בטכנולוגיות החדשניות, אשר תופסות מקום מרכזי בחיי התלמידים, ההורים, עמיתיו המורים והמערכת בכלל. יתרה על כך, אני מאמינה, שמן הראוי שהמורה יאמץ לעצמו דפוסים והרגלי שימוש בפועל בטכנולוגיות התקשוב בעשייה היומיומית שלו, שימוש שיאפשר לו לגייס את הטכנולוגיה לצרכיו הפרופסיונאליים באופן מושכל. 

מאפייני פריט
מחוז צפון, חיפה
שלב חינוך יסודי, חטיבת ביניים
סוג חינוך רגיל
דוא"ל amtiazf@gmail.com
התמחות גלישה בטוחה, מדעי המחשב
ישוב נחף
מודלים ומיומנויות הוראה למידה שיתופית, למידה משמעותית, טכנולוגיות למידה, Moodle, פיתוח שעורים מתוקשבים, BYOD, פדגוגיה חדשנית, אוריינות מחשב ומידע, כלים שיתופיים בגוגל, למידה מבוססת פרוייקטים PBL
ממליצים ד"ר נמר ביאעה