כניסה למשתמשים רשומים
אנא הזינו ערך לחיפוש
תיאור מלא:
בעלת תואר שני בטכנולוגיה בחינוך, תעודה ורישיון הוראה לעל יסודי, ממונה על התקשוב במחוז מרכז בעשר השנים האחרונות. המומחיות שלי בתחום: פיתוח – תכניות לימודים מתוקשבות, פיתוח מקצועי בתחום הטכנולוגיה ופרקטיקות הוראה, למידה והערכה בסביבה דיגיטלית וחדשנות חינוכית. הנהגה במערכת החינוך - טיפוח תפיסת עולם ערכית-חינוכית, ניהול צוות והעצמה של בעלי תפקידים, אבחון מערכתי ובניית מודלים ותוכניות עבודה, עיצוב תפיסות פדגוגיות בנייה והובלה של תשתית ארגונית.
ניסיון בהדרכת צוותי חינוך:
העברתי מפגשי פיתוח מקצועי לבעלי תפקידים בעיקר לרכזי תקשוב ולצוותי מורים לדוגמא: חטיבת בן גוריון בנס ציונה.
אני מאמינה:
"הפעילות הגבוהה ביותר שבן אנוש יכול לעסוק בה היא למידה לצורך הבנה, כי להבין פירושו להיות חופשי." האגנדה החינוכית שלי נוגעת בדברים של שפינוזה בכך שכל בן אנוש חייב להיות בעל מיומנויות וכישורים של לומד עצמאי, לדעת להתנהל בעולם הדיגיטלי האופף אותנו, להמציא את עצמנו ולדעת לפעול בעולם משתנה של אי ודאות, אחרת נחייה בבועה - זו חובתנו לתת את הכלים למורים ולתלמידים להיות חופשיים בעולם משתנה כי להיות חופשי זה להתחבר לדיגיטל.ציטוט נוסף שמלווה אותי הוא הדברים של מרשל מקלוהן "אנחנו מעצבים את הכלים שלנו והם מעצבים אותנו" ואכן השימוש בכלים דיגיטליים ובמיוחד בסביבות ענן מעצבים אותנו ויש להן השפעה ישירה ועקיפה על דפוסי החשיבה, התהליכים, הסדירויות והעשייה בארגון החינוכי.