חגי שריר

התמחות בהוראה ולמידה עם כלי גוגל, מבחנים אוטומטים וחידונים דיגיטליים, שילוב סרטונים בהוראה, למידה שיתופית וחקר, למידה עם סמרטפונים, צילום ועריכת וידאו, מדפסות תלת-מימד וכלים ללמידה במציאות רבודה. כיתה הפוכה. ניסיון בחינוך דמוקרטי ונוער בסיכון. מחוז מרכז, תל אביב. שלב חינוך: חט"ע
תאריך עדכון אחרון: 23/05/2018
כמות צפיות: 197

ניסיון בהדרכת חדרי מורים:תיכון בן צבי קרית אונו
אני מאמין: המציאות של התלמידים ושלנו רוויה בטכנולוגיה שהופכת נגישה יותר ויותר מיום ליום. כדאי לנו המורים לרכוש ידע עדכני כדי לשפר את ארגז הכלים שלנו, וכדי לשלב אותו בדרכי ההוראה והלמידה שאנו מכירים. אנו רוצים להישאר רלונטים עבור התלמידים.
כל אחד יכול\ה להתקדם בקצב אישי, ולבחור את הכלים המתאימים לה\ו, מספיק כלי או שניים כדי לשנות לגמרי את האווירה בכיתה.
לתלמידים וגם למורים כדאי להשקיע בפיתוח המיומנות הדיגיטלית, לא רק עבור הלמידה הפורמלית אלא גם כדי להיות מסוגל להשתלב בעוולם החדש של המאה ה-21, בו יכולת דיגיטלית הופכת להיות חיונית לתפקודנו כמו איבר מגופנו.
זה חשוב לכולם, אך ירוויחו יותר מכל, תלמידי החינוך המיוחד, ששליטה דיגיטלית טובה תפתח בפניהם עתיד עשיר יותר ובעל יכולת שילוב חברתי טוב יותר.

מאפייני פריט
מחוז מרכז, תל אביב
שלב חינוך חטיבה עליונה
סוג חינוך רגיל
דוא"ל hagai@edudigital.info
ישוב תל אביב - יפו
מודלים ומיומנויות הוראה למידה שיתופית, למידה משמעותית, טכנולוגיות למידה, פדגוגיה חדשנית, Moodle, BYOD, פיתוח שעורים מתוקשבים, אוריינות מחשב ומידע, כלים שיתופיים בגוגל, למידה מבוססת פרוייקטים PBL